Magyar Star Trek rajongói blog

StarTrekker

Star Trek Continues 11. epizód

2017. november 25. - StarTrekker

stc_ep11.jpg

Sajnos a 11. résszel véget ér a Star Trek Continues című rajongói websorozat. A lapozás mögött megnézhető a befejező epizód, és Vic Mignogna alkotó-főszereplő búcsúszavait is olvashatjuk.

Ha az előző részek is érdekelnek, a sorozatról korábban itt írtunk.

"Nincsenek rá szavak... Nincs szó a szótárban, ami kifejezhetné, mennyit jelentett nekem ez a produkció. A legelejétől kezdve csak annyit tudtam, hogy egy olyan Star Trek-epizódot szerettem volna készíteni, mint amilyenekre emlékeztem. Tetszeni fog-e ez bárkinek? Nem tudtam. Fogok-e másikat csinálni? Nem tudtam. Csak annyit tudtam, hogy tisztelegni akarok Bill, Leonard, Gene és mindenki előtt, aki azt a sorozatot készítette, ami olyan sokat jelentett nekem, amikor kisfiú voltam. Fel akartam használni minden olyan készséget, amire az Eredeti sorozat inspirált, hogy először kipróbáljam, hogy olyan jó epizódot csináljak, amilyet csak tudok. Sosem gondoltam volna, hogy ennyi csodálatos ember tesz meg érte ennyi mindent, mélyen le vagyok kötelezve közreműködésükért. Örökké hálás leszek a szereplőknek, a stábnak, és az önkénteseknek, akik önzetlenül olyan sokkal járultak hozzá, hogy a Star Trek Continues valósággá váljon. És persze nektek, a nézőknek és rajongóknak, támogatásotokért és lelkesedésetekért! Keserédes örömmel mutatjuk be most nektek utolsó epizódunkat. Remélhetőleg hosszan tartó tisztelgés, és történelmi befejezése lesz ez a legikonusabb tévésorozatnak a világon. Köszönöm mindenkinek, és Isten áldjon mindannyiótokat!

- Vic."

A bejegyzés trackback címe:

https://startrekker.blog.hu/api/trackback/id/tr1013344923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása